sobota, 1 czerwca 2013

How to...

mmmmmmmmmmm
:=DDDDD
BTW noje neony powiększyły się o trzy nowe okazy, tym razem naszyjników, and I don't like it, I LOVE IT!!!



Chciałam Was też zaprosić na Facebook'a, gdzie Mitsu się właśnie zadamawia, maluje ściany, szuka krzeseł , rozwiesza obrazki....
https://www.facebook.com/sklepmitsu

w nowych kolekcjach wiosennych pojawiły się też perełki w pudrowych odcieniach mięty, beżu i koralu. Wszystko chyba nadąża za wyjątkiem pogody :(




tak więc moje Drogie, jeżeli któraś z Was widziała te buty w sprzedaży, to proszę! dajcie mi znać. jestem w nich beznadziejnie zakochana. i jak na nie patrzę to w mojej głowie odtwarza się niezwykle rzewna piosenka r&b "baby, you should be mine"
suknie z zestawu dostępne są w butikach Bershka,
lakier Mac i pigment Mac as well.
Biżuteria dostępna w butiku www.sklepmitsu.pl
na polskim rynku na razie nie widzę butów miętowych w których można się zakochać, więc może na ten sezon lepiej nabyć beż, Prima Moda ma piękną kolekcję ręcznie szytych butów, są tak nierówno uszyte że aż to zastanawia, ale desing ma swój szlif i może nawet te nierówne przeszycie snują swoją opowieść, każą się domyślać co szewc robił kiedy je robił. lol
which is 399 zł, ale Prima Moda daje radę 2 sezony więc śmiało =D
wersja bezpieczniejsza bo obsłuży też koralowe kreacje.
A teraz ruszam pakować Wasze zamówienia. :-*


Brak komentarzy: